Hoe kan ik mijn lot(en) bij de Postcode Loterij opzeggen?

U kunt uw lot of loten bij onze loterij op de volgende manieren opzeggen:

Telefonisch opzeggen loterij
Telefonisch opzeggen bij de Postcode Loterij gaat het snelst. Bel hiervoor 0900- 300 1500 (50 cent per gesprek). Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 21.00 uur.

Online opzeggen loterij
Online opzeggen kan via onze website www.postcodeloterij.nl.

Per brief opzeggen loterij
Als u uw lot of loten bij de Postcode Loterij per brief wil opzeggen, bezoekt u dan de (link naar opzeggen per brief pagina). Vermeld in uw brief uw naam en adres, uw rekeningnummer en de lotnummers die u wilt opzeggen. Vergeet niet uw handtekening te zetten, anders kunnen we uw opzegging niet verwerken.

Hoe zeg ik een lot(en) bij de Postcode Loterij op bij een sterfgeval?
Als u wilt opzeggen vanwege een overlijden, neemt u dan s.v.p. telefonisch contact met ons op. Bel hiervoor 0900- 300 1500 (50 cent per gesprek). Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 21.00 uur.

Wat gebeurt er als ik de Postcode Loterij opzeg?

Op het moment dat u besluit uw lot(en) bij de Postcode Loterij op te zeggen, maakt u geen kans meer op alle prijzen die vallen op uw postcode. Bovendien stopt u daarmee ook uw steun aan meer dan 95 goede doelen die zich inzetten voor een betere en mooiere wereld. De door u gespaarde Kanjerpunten komen bij het stopzetten van uw deelname te vervallen. Uw opzegging bij de Postcodeloterij wordt binnen een maand verwerkt. U kunt er ook voor kiezen om niet al uw loten in één keer op te zeggen.

Hoe lang duurt het voordat mijn opzegging verwerkt is bij de Postcode Loterij?

Uw opzegging wordt zo snel mogelijk verwerkt. Het is mogelijk dat uw opzegging is verwerkt, nadat de inleg voor de nieuwe speelmaand al is afgeschreven.

Wilt u zeker weten dat uw deelname is stopgezet, belt u dan even met onze Klantenservice op telefoonnummer 0900 - 300 1500 (50 ct. per gesprek). Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 21.00 uur.

Wat gebeurt er met mijn Kanjerpunten als ik opzeg bij de Postcode Loterij?

Kanjerpunten zijn spaarpunten. Per lot per trekking ontvangt u 10 Kanjerpunten. Elk jaar begint een lot in januari opnieuw met het sparen van Kanjerpunten. Kortom, hoe langer een lot meespeelt in de maanden voorafgaand aan de trekking, hoe meer Kanjerpunten en hoe groter een aandeel in de prijs. Wanneer u één of meerdere loten opzegt bij de Postcode Loterij vervallen uw gespaarde Kanjerpunten van deze loten. Maak ik nog kans op prijzen na het opzeggen?

Hoe kan ik mij afmelden voor post van de Nationale Postcode Loterij?

Wilt u geen geadresseerde reclamepost ontvangen van de Nationale Postcode Loterij?

Bel ons via 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur.

Stuur een brief met uw verzoek naar:
Nationale Postcode Loterij
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam

U kunt ook op de website melden dat u liever geen reclamepost of e-mail van de Nationale Postcode Loterij wilt ontvangen. In de e-mailnieuwsbrieven die wij versturen, staat een afmeldlink.

Wij vragen u vriendelijk rekening te houden met een overgangsperiode in verband met reclamepost die al klaar ligt voor verzending en niet meer onderschept kan worden.

Wilt u geen ongeadresseerde reclamepost van de Nationale Postcode Loterij ontvangen?
Dan kunt u een NEE-JA-sticker of een NEE-NEE-sticker op uw brievenbus plakken.

Hoe kan ik de e-mailnieuwsbrieven van de Postcode Loterij opzeggen?

Onderaan onze nieuwsbrief staat een link waarmee u zich kunt afmelden. U kunt ook op onze website aangeven dat u geen e-mailberichten van de Nationale Postcode Loterij wenst te ontvangen. Houdt u na uw opzegging alstublieft rekening met een overgangsperiode. Het kan namelijk gebeuren dat u binnenkort nog nieuwsbrieven van ons ontvangt. Dit heeft te maken met het feit dat bepaalde berichten van tevoren worden klaargemaakt voor verzending. Het is helaas niet mogelijk om deze te onderscheppen, waarvoor onze excuses.

Hoe kan ik de StraatprijsVerdubbelaar opzeggen bij de Postcode Loterij?

Wanneer u uw StraatprijsVerdubbelaar wilt opzeggen, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via 0900 - 300 1500 (50 ct. per gesprek ). Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 21.00 uur. Houd het rekeningnummer waarvan uw inleg wordt afgeschreven bij de hand.

Hoe kan ik één of meerdere loten opzeggen bij de Postcode Loterij?

U hoeft niet alle loten in één keer op te zeggen. U kunt per lot opzeggen. Als u één of meerdere loten bij de Postcode Loterij wilt opzeggen, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. Het telefoonnummer is 0900 – 300 1500 (50 ct. per gesprek). Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 21.00 uur. Houd het rekeningnummer waarvan uw inleg wordt afgeschreven bij de hand.

Maak ik nog kans op prijzen na het opzeggen?
Het opzeggen van uw lot(en) betekent dat u geen kans meer maakt op prijzen met uw postcode. U kunt er ook voor kiezen om niet al uw loten in één keer op te zeggen. U verliest dan alleen de kans op het winnen van een prijs op het lot met uw postcode dat u opzegt.